fredag 27 januari 2012

Spöke!

Jag har jobbat natt och kom hem från jobbet ca halv nio och gick med hundarna osv så kom inte i säng förens halv 10, 10 nån gång! Fins inget skönare än att sova efter en natt! Men när jag vakna (var kiss nödig) och gick in på toa så paserade jag spegeln och höll på att skrämma slag på mig själv. Jag såg ut som ett spöke! Har aldrig sätt en sådan blek människa i hela mitt liv, eller jo de har jag dem som e på väg bort. (har suttit vak några ggr). Snacka om att jag måste ha varit ut mattad. Kan ju i och för sig bero på att jag mådde hemskt dåligt innan jag kom i säng. Blir ju trött bara av de i vanliga fall!

Men seriös till och med min gigantiska röda finne på överläppen såg blek ut! Jag hoppas jag slipper se mig så där i gen och jag är faktiskt ganska glad att sambon inte var hemma hade ju skrämt slag på honom!

Nu sitter jag på jobbet i gen och fördriver tiden här!

I morgon kommer mina jobb krafter sättas på prov då jag jobbar 22-08 och sedan 14-15 och sen går på 22-08 i gen... Så jag kommer jobba och sova i morgon typ! Ska försöka plugga lite med behöver verkligen de då jag har prov på fredag! Och har 3 inlämningar som jag måste göra innan dess med!

Ne nu ska jag slö surfa lite gran!

Hoppas ni andra sover gott vi de här laget!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar