tisdag 10 januari 2012

Och nu är det vardag igen...

skolan börjar i dag så nu är det riktig vardag i gen! Alltså inte min skola. Lillskiten är med mej hela dagen i dag och det käns mer ok än innan då jag hunnit sätta min prägel på de lilla monstret under de två veckorna hennes husse inte var hemma. Stackars liten var på boot camp hos mig! Men det var välbehövligt!

Jag försov mig i morse! Hatar det man vaknar och är helt förvirrad och inser vad klockan är och då blir man stressig! Jag sov bort en halv timme av min morgon som jag var tvungen att ta i gen på 5 min.... Ja då får man sätta fart ordentligt!

Igår kom snön.....





.... för att efter någon timme regna bort.

I dag ska jag roa mig med lite smått och gott samt plugg, plugg och plugg! Skulle ju vara trevligt om ens lärare svarade på mail! Men ja jag börjar bli van!

1 kommentar:

  1. Du är så duktig som pluggar! Fasonen vad jag skulle behöva komma igång men nu är jag så ovan att det är lättare att ursäkta sig själv med tusen dåliga anledningar till att inte ta tag i det...satte iaf in pappren i en pärm igår:p

    SvaraRadera