fredag 20 januari 2012

Lite fredas lyx!

Ja god middag följt av ett trevligt samtal med Jennie och sen ett skönt varmt bad med levande doft ljus som luktar kanon gott och lite bad olja som luktar ännu godare! Muma!

Nu sitter jag i mitt lilla mys hör med alla hundarna omkring mig! Jag bara älskar denna plats är lite för mig själv men endå med så att säga. Hjärtat sitter och pular vid datorn och har radion på (sån som man pratar i) så de sprakar avslappnande samtidigt som man hör några röster prata långt bort. Efter som det pratar ett språk jag inte förstår särsilt bra blir dem inte distraherande utan avslappnande. (jag är en sådan som kan sitta i ett fullt rum och somna till sårlet av människor som pratar) Så ja det har hänt många gånger att jag somnat medan Hjärtat sitter och pratar med sina radio kompisar. Dem få tillfällen jag sitter här och radion inte står på känns det hemskt tyst, ja så där tryckande tyst så de nästan blir jobbigt... Jag trivs med vissa ljud omkring mig.

I dag har jag äntligen skrivit prov!
Det känns dess utom som att det gick bra så håller tummarna! På vägen hem från provet fick jag ett roligt samtal så ja jag hoppas och håller alla tummar och tår för att de ska gå vägen som jag vill! Det skulle vara så skönt och en enorm lättnad!

Fick hem prospekt för en utbildning jag vill läsa funderar att hoppa på den nu i vår redan då den går på distans å bara jag får ändan ur vagnen skulle jag klara av båda utbildningar i ca 1-2 månader! Ja + jobb så klart! Dem hade nämligen startat den utbildningen här nere i Skåne nu så slipper pendla till Örebro. Men vi får se det tåls att tänka på ett tag men skulle definitivt vara roligt!

Ja nu önskar jag er alla en trevlig fredags kväll!

1 kommentar:

  1. Oh, det var kul att prata med dig! Fast det blev kort!:(vilken härlig kväll du haft, låter riktigt härligt!

    SvaraRadera