torsdag 19 januari 2012

Vilken dag som helst nu!

Ja, vi väntar tillökning i familjen i form av valpar och hon är beräknad att valpa den 22/1-12 Men det är som med mänskor +/- nån dag. Så vilken dag som helst nu!

Väntar med skräck blandad förtjusning! Håller alla tummar och tår för att de går som det ska, men varför skulle det inte!? Har redan nu lagt fram nr till vet om det skulle behövas....

Annars händer det inte mycket här, samma samma hela tiden! I morgon blir det prov, hoppas jag då jag riskerar å få min jävelusiska huvudvärk i natt.. Jäklans hormoner som ställer till de för en! I bland önska jag att jag var kille.. Vad har dem för motsvarande problem?! Hitils har jag inte kommit på något... Om det är någon som gör så får ni gärna upplysa mig!

Nu ska jag laga mat då sambon snällt bad om de efter en jobbig dag! Så vist ställer jag upp även fast jag önska han gjorde de jag känner mig hel skum i dag, men jag har ju varit hemma och legat i min mys hörna och segat hela dagen så det är väl de minsta jag kan göra egentligen!


Fina Kira ska bli mamma!

 Hon har ju redan erfarenhet av valpar dock ej hennes egen!

1 kommentar: