tisdag 3 januari 2012

Det var länge sedan!

Ja nu har tiden bara sprungit i från mig i gen!

Det är alltid så intensivt vid jul och ny år, även fast vi har pyntat enbart minimaliskt här hemma och firat jul hos föräldrarna. Så känns de som dessa heldagar tar musten ur en även fast man inte stressat eller någe sådant!

Nyår firade vi eller fira var väll att ta i kanske, vi åt go middag och myste framför TV. När klockan närmade sig tolv gick vi ut för att kolla på alla grannars fina raketer, men vi möttes av tjock vit dimma och vi skulle inte äns ha sätt några om vi skjutit egna! Så ja vi fick nöja oss med ljudet av alla raketerna när vi gick över på det nya året!

Som sagt nu är det nytt år och nya äventyr väntas, vi lägger de gamla bakom oss och mins de goda stunderna! Nytt år nya möjligheter och vi får se vad detta år har att erbjuda! Jag har mina mål insatta på vissa saker så nu är det bara att hålla tummarna för att saker och ting faller på plats så som jag vill....

Demonen har blivit större och mindre monster och mer hund!

Nu ska jag trotsa både magvärk och väder och ge mig ut på 2 välbehövliga promenader med vovvarna!



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar