fredag 3 februari 2012

Mitt Nya Liv!

Här har det inte hänt så mycket! Jag försöker anpassa mig till mitt nya mer hektiska liv!
Från att ha varit hemma hela tiden till att jobba en massa! Okej jag har pluggat på heltid men ja jag läser ju en 4 veckors kurrs på 2. Och tro inte då att jag blir klar tidigare nej för jag är lite lat och lallar två veckor å sen plugga i stället för att vara effektiv å få det undanstökat! FY PÅ MEJ!!!

Men det är skönt att känna att jag gör något vettigt!

Så från att lalla hemma till 2 provanställningar och heltids studier! Ja, jag är lite tröttare än vanligt, men gu så skönt att känna att man gör något vettigt!

Å, valparna dom växer så det knakar! Dem har blivit dubbelt så stora än vad det var när de föddes. I dag är det 1 vecka och 2 dagar gamla! Här kommer några bilder på dem:








Inga kommentarer:

Skicka en kommentar