lördag 18 februari 2012

Tiden riner mellan fingrarna på mig....

Ja nu var det hundra år sedan sist!

Jag insåg i dag att jag måste åka fram och till baka 3 ggr till Sjöbo på måndag! Hur drygt som hällst! Bara för att sjukvården inte kan ge bättre upplysningar om restriktioner för provtagningen! Måste ta innan 10 på morgonen får inte ha ätit och får inte vara efter jag jobbat natt...

Jag var in i onsdags och skulle ta mina prover men de gick inte då kl 13,00 så de fick jag veta av dem på vårdcentralen men de stod inget om de på mina pappar som jag fått hem! De borde bli bättre på att upplysa om sådana detaljer!


Jag förstår inte hur vanliga människor hinner med jobb och fritid jag hinner då inte med nått alls känns de som... Måste verkligen sänka min studie takt! Jobb och skola + fritid går inte riktigt i hop nu!

Valparna de växer och blir stora! Nu har det börja springa runt och blivit prat glada! Deras personligheter börjar komma fram och alla är verkligen riktiga små charm troll!! En hund är nu tingad av min lillebror å de tycker jag e super kul! Sen ska troligen S syster ha en också!
Vi har fortfarande inte bestämt om vi ska ha någon eller inte eller vem om vi ska ha någon men jag har mina favoriter och S har sina...

Ne nu e de lördag och min "lediga" dag men får nog plugga lite psykologi iaf! 

Ha en trevlig helg alla!

Ps: Bilder på valparna kommer snart!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar