torsdag 9 februari 2012

Full rulle!

Ja här e de full fart!

Denna vecka tycker jag inte att jag har en enda ledig dag, möjligen i dag men måste panik plugga. Å vad gör man då jo man bloggar lite i stället för de är ju så himla viktigt! Ore nott...

Jobba måndag och tisdag natt, hemtjänsten onsdag i dag torsdag panik plugg, jobba natt fredag "ledig" lördag man har ju jobbat några timmar på morgonen iaf så man känner sig ju inte helt ledig sen är de söndag å då e det natt jobb i gen...  Å ja just de har prov på fredag och hemtjänsten med...  Så ser framemot nästa vecka då jag "bara" har plugg och 2 nätter och två korta pass i hemtjänsten... Snacka om mitt liv fick en radikal förändring...  Å ja jag föredrar å ha mycket att göra men i dag skulle jag villja ha en dag extra denna vecka en dag till före fredag!

Förresten valparna har öppnat ögonen och börjat gå! Dock går de mycket ostadigt på sina små ben men gu vad dem e söta nu! Vill behålla alla! Men dem orden kommer jag få äta upp sen när de börjar springa runt och tugga på allt!

Ne nu plugga!

Ha de gött å bilder på valpisarna kommer sen!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar