fredag 25 november 2011

Tyska!

Nu var det ett tag sedan jag uppdaterade.... Det har inte hänt specielt mycket förutom att det vart en jobbig vecka då jag varit dålig.

Vi har äntligen fått in nya duschen! De är så skönt att kunna duscha utan att vara rädd att trampa i genom golvet! De hade nämligen börjat spricka å ganska stora sprickor med, å sen så hade man vatten på hela golvet i badrummet så de var ganska värde löst faktiskt! Den nya funkar bar och ser snygg ut!

I dag har bara vart en slappar dag, å jag har övat lite på min Tyska.
Ja inte för att jag kan någon men har fått Tyska för nybörjare på CD och med tillhörande bok av hjärtat! De var jätte snällt och nödvändigt för den delen då de käns som jag lever i mini Tyskland.....
Mer Tyska en svenska här hemma nästan, i alla fall känns det så i bland!

Nu ska jag fortsätta dö framför TV!

Ha de bra alla!

Dante och Sassas kattunge Nisse för ett par år sedan!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar