lördag 12 november 2011

Trevlig dag....

I dag för ett år sen var det snö ute och i dag är de hur fint och soligt som helst! Gräset är grönt och det blommar fortfarande i varan rabatt helt galet!

Har varit och snickrat lite på stallet i dag  på morgonkvisten och sen avnjutit en underbart god frukost! Det är något som jag gör bara 1 ggr veckan nu för tiden! Annars håller jag mig till mina drinkar tills det är dags för middag! Jag inser att jag inte orkar äta lika mycket som jag brukar... Och även här har huvudet svart att hinna med vilket är drygt då hjärna skriker MERA MAT! Och magen NEEEEJJ! Så vi jobbar på att få dem att samarbeta alltså hjärnan med magen och inte tvärt om!

Var ute en härlig sväng med hästarna och <3 jag lånade lilla Pontus så red B- ponny!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar