tisdag 8 november 2011

Huvudvärk!

Japp det har jag och inte någon dov molnande irriterande värk, ne utan en extremt jobbig huvudvärk! De börja redan i går kväll så tog en av mina brus tabletter  (stark medicin) och gick och lam mig med förhoppning att de skulle vara borta i dag. Men neee vaknar vid två tiden i natt med än värre huvudvärk så stappla upp för att ta en till tablett och gick och la mig i gen! Men jag får så fruktansvärt on och det är omöjligt att ligga så jag palla upp med kuddar så jag fick halv sitta å somna efter några timmar då tabletten inte tog så bra som den brukar... Som sagt det är starka grejer jag tar å de ska ju va skit om dem också slutar funka! Så har fortfarande dunder huvudvärk....

Nu till de liter roligare! Lima gick igenom besiktningen utan anmärkningar så de var ju skönt! Så snart får lill fröken flytta till sitt nya hem.

Nu ska jag lägga mig i soffan och sega framför tv och gosa med lill skiten till hund som nu har somnat i mitt knä. Äntligen!  Jobbigt med valpar när man själv mår kast det är ju full rulle hela tiden. Men ack så söta och charmiga de kan vara!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar