måndag 21 november 2011

Hope!!

I dag har jag mått så fruktansvärt dåligt! Det var länge sen sist jag mådde så här dåligt, tror inte jag mått så sen jag börja ta mina mediciner. Eller så har jag förträngt sist jag mådde så har dåligt. Det är tur att kroppen fungerar som den gör annars skulle jag gå under rent psykiskt, om det inte vore så att jag "glömmer bort" hur illa det kan vara. Det är väl en av kroppens försvars mekanismer FÖRTRÄNGNING! I dessa fall är jag tacksam för att mitt huvud funkar på detta viset när de gäller den typen av smärta, illamående osv.

Jag väntar på att få tid hos min läkare och svar på min hemska undersökning som jag gick i genom för ett par veckor sedan. Jag hoppas för allt i världen att det hittar något som de kan göra något åt! Jag är inte kräsen så länge jag blir lite bättre och kan leva någorlunda normalt blir jag glad. I dagsläget kan jag inte fungera i vardagen som jag skulle vilja. Kan inte jobba på förmiddagar pga av att jag är dålig så ofta! Det är jätte svårt att få kvälls jobb och jag är inte kräsen tar vad jag får så i ett hopp om att kunna försörja mig själv har ja börjat på en distans utbildning till USKA. Alltså så klarar jag mig just nu rent ekonomiskt då jag också har möjlighet till några nätter då och då!!
Jag vet att jag troligen inte kommer må lika bra som vem som helst men det är något jag klarar att leva med och det är väl tur det! Jag skulle klara att leva som jag gör nu med och har gjort de senaste två åren om det inte vore för att det blir otroligt svårt att försörja sig!

Jag är otroligt tacksam över att jag har en så förstående och tolerant sambo! Vad skulle jag annars göra?!

Nu har jag gnällt av mig lite så över till de mer roliga! Ska åka och fixa hundmat och halsband och koppel till lill skiten i dag... Älskar och strosa i djuraffärer!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar