måndag 14 november 2011

Nytta & nöje

Det har varit en bra helg som har innehållit både nöja och nytta!
Har varit och snickrat på stallet både lördag och söndag, de är skönt att det händer något där så man kanske äntligen kan bli kar så man slipper de någon gång!
Vi har även flyttat kartonger det finns ju en hel del saker som ska flyttas hit och en hel del sskräp med som måste sorteras bort! Uff jag vill verkligen inte hatar att sälja hus och flytta! Har gjort de så många ggr de senaste åren så nu får de manne mig räcka på ett antal år! Häls så skulle jag bo kvar här för evigt! Hahah!

Sen har jag och <3 ridit och bara umgåtts å de är så skönt att få tid till sådant med!

Och fars dag firades hos mina föräldrar med överrasknings besök och medtagen smörgås tårta!

Denna vecka trodde jag att jag skulle plugga plugga och åter plugga då jag har prov på fredag, men de ringde från jobbet och erbjöd mig två nätter vilket jag inte kan tacka nej till !
De blir lite pirrigt då jag inte har jobbat på typ en och en halv månad nu!

Äntligen somnade lillskiten så nu kanske man kan få lite nytta gjort i form av pluggande!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar