onsdag 18 april 2012

Återupstå från de döda?!

Ja nu frå vi väl se om jag får något liv i den här bloggen i gen!

Känner att jag inte har så mycket att skriva då de inte hins med något annat än jobb och plugg käns det som.

Efter som de kommer att byta utbildnings aragngör för den utbildningen jag läser försöker jag bli klar med så mycket som möjligt innan bytet. Det är ju jobbigt och behöva lära känna ny lärare och lära sig vad dem vill ha, hur man ska skriva osv. Och efter som jag har så lite kvar nu kör vi fult ös medvetslös nu i 3 månader. Jag har fortfarande praktik som hänger efter mig men den kan jag inte göra för en i höst då jag måste ta tjänst ledigt för att få den gjord.

Sen så har jag anmält mig och blivit antagen till en hundinstruktörs utbildning i höst! De ska bli skit kul! Ett steg i rätt riktning för att kunna uppnå mina drömar om att kunna jobba med djur på heltid. Man måste börja någon stans för att komma någon vart, med denna utbildning kan jag jobba lite på sidan av men inget jag kan leva på... Så de ser jag framimot!


De blir spännande och se vad livet har att erbjuda här fram över.....

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar