söndag 22 april 2012

Sjukling!

Födelsedagen har kommit och passerat ganska obemärkt, men man kan ju inte fira mitt i mellan två jobbe nätter. De blev lite fika med <3 och en pizza på vällen då ingen av oss kände för att laga mat... Allt som allt en bra dag!

I natt på jobbet blev jag sjuk, känner mig som ett vrak å tydligen såg jag ut som ett med fick jag höra av morgon personalen vid rapporteringen....

Så får ta nya tag nästa vecka och kurera mig nu!

Nästa vecka får bjuda på plugg och förhoppningsvis shoping efter en kläning! Ska ju snart till Tyskland och gå på bröllop å då passar ju inte sunkiga mjukisar! Käns som det är det enda som fins i min garderob.. Man läser massa bloggar om mammor med småbarn som skyller på de när de sunkar ner sig i mjukisar och diverse diskutioner om det skulle vara okej eller inte gentiomt sin partner. De enda jag tänker då e herre gu har de inget mer att bygga på i de förhållandet är de ju tragiskt! Och i den här familjen ser vi fasen lika illa ut båda två och vet ni de är jag glad för! De är så skönt å sunka runt i mjukisar å jag kan göra de med gott samvete de ni!!

Valp kursen börjar nästa vecka på lördag de ska bli kul att få komma ut och göra något även om jagg tro tränaren är lite för överdrivet possitiv för mig... Men en timme i veckan kan jag stå ut med de!

Å jag har fått kurssliteraturen till min hundtränarutbildning så man får väl börja samla på sig tills den sätter i gång! De ska bli skit kul!


Nu ska jag slänga mig i soffan och tycka lite synd om mig med en chokladkaka! De ni!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar