tisdag 25 oktober 2011

Oj Oj Oj... Det här var inte lätt!

Ja vart ska man börja...

Det var meningen att jag skulle plugga (min huvud sysselsättning nu för tiden) men ja så börja man må lite dåligt (som alltid nu för tiden...) och då i  alla fall i bland så tycker jag synd om mig själv och fri skriver mig från pluggandet..... Så vips finner jag mig själv med att skapa en blogg! Alltså denna blogg!! Å ja det var ju absolut inte lätt kan jag säga. Känner mig smått förvirrad så vi får väl se om vi får någon ordning på den.

Ne nu ska jag väl återgå till det jag måste göra i dag:

Plugga, Plugga och Plugga.

Göra mig i ordning och åka till Apoteket (jobbigt jag e en lite erimit som trivs bäst hemma nu)

Och självklart ta hand om alla busarna!!

Ha de gött!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar