onsdag 26 oktober 2011

Blääää!!!

I dag är dagen före sjukhus besöket ser absolut inte frammemot de! Denna gång är jag inte lyckligt ovetande i hur förbaskat ont det gör även fast man är så ner drogad att jag inte mins någonting annat en hur ont det gjorde....
Sen efter som det är dagen före måste jag dricka 4 liter fatta 4 LITER med äckligt medel och jag får dess utom inte äta nått från och med kl 11 fram tills i morgon efter undersökningen.... Så de regniga vädret vi har passar mitt humör alldeles perfekt!

Jag hoppas hoppas verkligen att det hittar något vettigt denna gång så att jag inte gör denna förbaskade avskyvärda undersökning helt i onödan, men framförallt så att jag kan få ett något mer normalt liv!

Det är nu ca två år sedan som jag blev sjuk och ett och ett halvt år sedan jag fick min diagnos... Under dessa två åren har jag mått bra och funkat bra totalt 8 månader och då 4 månader per år... Jag mådde bra förra sommaren och nu i våras.. Sen är jag ju inte dålig precis jämnt men övervägande dålig kanske mår bra 3 dagar här en vecka där osv med det är inte tillräckligt för att min hjärna ska hänga med och våga lita på min kropp i gen....  

Ne nu ska jag passa på att äta lite för snart är det slut med mat för mig för denna dag!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar