fredag 28 oktober 2011

Jag överlevde!

I dag är dagen efter undersökningen! Jätte skönt att ha det gjort nu är det bara att vänta på svar ca 3-4 veckor!

Som tur är har jag en väldigt snäll mamma som följde med mig... Man får så mycket smärtlindrande och lugnande + lustgas att man inte får varken köra bil eller cykla den dagen. Och jag förstår varför! Jag var på en annan klinik den här gången och skillnaden var som natt och dag! Förra gången är det enda  jag mins att det gjorde JÄTTE ONT! I går så gjorde de bara pytte lite ont i början och sen var det okej, efter som jag dessutom fick mycket mer smärtstillande än lugnande kunde jag följa med på vad doktorn sa. Vilket jag inte hade en aning om förra gången!

Sen begav vi oss ut på stan jag kände mig fortfarande helt full fick koncentrera mig för att gå stadigt, men kul hade vi! Det var jätte trevligt! Vi kom på att man snart borde börja fixa jul klapparna så man slipper trängas med alla andra!

Ne nu ska fröken Lima verkas så hon är fin om hovarna när det kommer folk och ska kolla på henne! Och ja de behövs så klart i alla fall. Men det kommer en tjej i dag och en tjej i morgon!

Håller tummarna för att lill tjejen ska visa sig från sin fina sida och charma över någon med hennes små knep... Sen blir väl dagen ungefär som vanligt! Plugga plugga fixa och dona med alla våra djur!

Livet på landet är bäst!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar