tisdag 1 maj 2012

Valborg!

Ja, i dag är de sista april det är faktiskt helt galet! Jag vet inte vart tiden tar vägen men det är skönt att de blir vår och snart är sommaren här!

Som vanligt sitter jag på jobbet och något firande har det inte blivit i dag. Jag som önskade att jag hade varit ledigt och kunde sitta vid en stor kase och bara njuta av livet och sällskapet men man får ju inte alltid som man vill. Men en sak är positivt och det är att jag kan göra det en annan "vanlig dag" då vi har sparat våran jätte ris hög!

I helgen var jag på valp kurs med Belle för första gången och det var super kul! Hon är jätte duktig men tyvärr rädd för alla andra hundar. Men det är faktiskt den största anledningen till att jag går kursen med henne. Så hin får träna på att vara i från flocken hemma och bygga upp ett eget självförtroende!

I slutet av maj ska jag börja med rallymix med Kira de ska också bli super kul och super spännande! Hon behöver också träna på att åka i väg själv och få någonting att jobba med.

Och om jag skall uppdatera hur det gick med mitt klännings letande kan jag bara meddela att det gick åt skogen!! Prova hur många som helst å inte satt dem bra förutom EN men den kostade 2400kr så de fick vara. Har nu i panik beställt hem från Ellos men hoppas att jag ska hitta något bättre vid mitt nästa panik shopping försök! Beställde även ett gäng toppar och byxor vilket är väl behövligt men allt i Lollo style vilket innebär bekvämt! Inga byxor utan resår här inte!!


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar