tisdag 8 maj 2012

Klänningen!

Ja nu är den funnen klänningen som jag ska ha på mig på bröllopet som är på lördag då S syster ska gifta sig!

Jag har letat och letat efter denna klänning, de e tydligen väldigt svårt och hitta något som passar min kropps  form. Men jag fick ett tips av min lärare faktiskt om en affär som ligger i Tomelilla som heter Fin i XL. De var en liten affär i en hyfsat sunkig lokal med något för påstridiga affärs innehavare/personal. MEN de hade väldigt bra och fina kläder och ett stort utbud så de väger helt klart upp de andra!

Jag hittade en jätte fin klänning och en tunika där.

Klänningen till bröllopet.










Klänningen och koftan/sjalen.











Skorna till bröllopet.


Tunikan.

Jag har hittat ett nytt favorit märke när det gäller skor och det är Rieker. Alla tre par skor jag köpte är från Rieker, dem passa mina breda och platta fötter och dem är grymt sköna och dessutom snygga!






Mina nya sandaler.








Mina nya "vanliga" skor.


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar