onsdag 14 december 2011

Gårdagen spenderades med mamma och pepparkakas bakning! Fick man lite jul känsla i alla fall, här hemma blommar det fortfarande i rabatten och hos mamma och pappa blommar rosorna! Inte så juligt om ni frågar mej!

I dag har jag vaktat demonen:
o

.... och så fort demonens husse kommer hem förvandlas hon till en liten ängel! Vilken tur han har ;)


Så när han äntligen kommer hem och avlastar mig från denna demon så blir det att handla mat (jippi så kul  or nott!) och jag har verkligen ingen idé om vad jag ska handla! Men vi måste äta nått till middag så....

Satt å sega vid datan och hittade en massa fina tavlor jag skulle vilja ha! Vi har ganska många tomma väggar att fylla ut med lite härliga bilder... Och sen kollade jag i genom mina egna fotton och det skulle vara kul att göra en "egen tavla" det går ju att beställa på duk!






j


Jaag älskar dessa bilder det är dock inte jag som fotat antingen min bror eller pappa.
Jag gillar att det inte är fina soliga sommar bilder utan det är höst och jag älskar de gråa lite dystar färgerna i dem....

Undra vad mini husse tog vägen.....

Ne nu får jag väl göra nått vettigt!

*

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar